lauantai 16. tammikuuta 2010

Inspiroivia kuvia

Esittelenpä minäkin tässä keinoni estää sisustuslehtikasojen nurkanvaltauksen kodissani. Yhteen aikaan minulle tuli kolmekin sisustuslehteä samaan aikaan, mutta sitten järkiinnyin ja lopetin tilaukset. Silti lehtiä edelleen siunaantuu jostakin. Minulla on ollut tapana repiä kiinnostavat kuvat ja jutut lehdistä ja laittaa ne muovitaskuihin ja kansioihin. Nyt minulla on pari kansiota täynnä ja vähintään yhtä paljon kuvia odottamassa pääsyä kansioon sekä tietysti vielä muutama kasa lehtiä jonottamassa revintään. Säilytän kuvista ne, joissa on minua miellyttävä tunnelma tai jokin yksityiskohta; taulu, tapetti, astioita tms. Lisäksi säilytän tarinat persoonallisista taiteilijoista tai hyödylliset artikkelit vaikkapa entisöinnistä. Nyt kun säilytettäviä leikkeitä on jo paljon, olen aikeissa tehdä eri kansion joululle ja toisen, jossa on selkeästi tietynlaisia sisustuksia (kiinalainen, kreikkalainen jne.). Yhteen kansioon olen saanut aikaiseksi jäänöspalasta kangaskannet. Niillä naamioin tylsän toimistomapin ja tein siitä hauskemman. Halusin tehdä kansista vielä kauniimmat kuin itse kangas oli ja siksi olen kirjaillut kuvioita sieltä täältä.

1 kommentti:

Ulla-Kristiina kirjoitti...

Samanlaisia kansioita väsään minäkin. Jos tulee uusi harrastus, vaikka esim. tilkkutyöt, niin siitä pitää tehdä heti kansio. Sisustuskansioita,asetelma-,joulu-,kranssi-,kortti-ym. kansioita kaapit pullollaan.